Tercera plaça per a les xiques del club en el campionat provincial U14 per equips

La prova es va disputar a Torrent el passat diumenge. Els xics van quedar en cinquena posició. La majoria dels atletes va millorar les seues marques personals.
L’equip U14 del CA Safor amb el trofeu a la pista de Torrent.

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar diumenge passat a Torrent en el Campionat Provincial U14 (Infantil) per Equips a l’Aire Lliure, dins dels XXXVI Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. L’equip femení va obtindre la tercera posició, mentre que els xics van ser cinquens.

Destacaren les victòries en les seues proves d’Ángela Casanova en els 3 km marxa, amb un temps final de 17:00.12; Jordi Miret en alçada amb 1.64 metres; Andreu Almenar en llargada i triple amb unes marques de 5.02 i 10.43 metres, respectivament; Dani Jiménez en javelina amb 27.22 metres, i Joana Escrivà en pes amb 8.42 metres. Segones van ser la pròpia Joana Escrivà en javelina amb 25.48 metres i Carmen Escrihuela en disc amb 18.47 metres.  Esta última també va ser tercera en perxa amb 1.90 metres igual que Maria Miñana en 80 m.t. La majoria va millorar els seus registres personals.

Podi femení amb les xiques del CA Safor terceres, a la dreta.

També van participar en la consecució d’estos bons resultats per al CA Safor els atletes Joan Vitòria en 80 m.l. i martell, i Marc Roig en 1000 m.l. i pes. En fèmines van completar els concursos Binta Kelle Watt en els 80 m.l. i 150 m.l .; Aina Vila en 150 m.l .; Nerea Fernández a 500 m.l. i martell; Olga Moratal en 500 m.l .; Paula Matoses en 1000 m.l .; Miriam Vercher en llargada i triple, Carla Bravo en llargada, Marta Pérez en alçada.