Sisena plaça per a les xiques en el Campionat d’Espanya de Clubs Junior

L’equip femení millora respecte de la mateixa competició de la temporada passada. L'esdeveniment es va celebrar dissabte passat a l'estadi de Vallehermoso, a Madrid.
L’equip a l’estadi de Vallehermoso de Madrid.

L’equip femení del Club d’Atletisme Safor Teika va ser sisé en la final A del Campionat d’Espanya de Clubs Sub 20 (Junior) a l’Aire Lliure. La competició, a una atleta per prova, es va celebrar en el mític estadi de Vallehermoso de Madrid dissabte passat, amb una calor infernal. Les xiques es van mesurar al CA Playas de Castelló (que va ser primer), Trops-Cueva de Nerja (2n), València CA (3r), AD Marathon de Madrid (4t), Grupompleo Pamplona (5é), Lleida UA (7è), i el Image FDR de Burgos, en huitena posició.

Les xiques milloren respecte a la mateixa competició de la temporada passada, i de la recent pista coberta, on van ser setenes, cosa que demostra, segons el director esportiu del club, David Melo, que van acudir “amb una mica més d’experiència i una mentalitat més madura i competitiva, per tant estem satisfets, perquè a més són el futur del club”. Tot i la seua joventut, la majoria també forma part de l’equip que competeix en la lliga de clubs de Primera Divisió. Viatjaren com a tècnics de l’equip David Melo, Pau Roig i José Miguel Barrios.

Respecte de les proves, va ser segona Belén Sospedra en els 100 metres tanques, amb un crono de 14.25, i tercera Binta Kelle Watt als 100 metres llisos, amb una marca de 12.47.

També van competir: Sara Gregori (200 m.l.), María Martínez (400 m.l.), Neus Sansaloni (800 m.l.), Paula Maiques (1.500 m.l.), Carla Breco (3.000 m.l.), Iris Estruch (400 m.t.), Claudia Casanova (2.000 m. obs.), Sofia Rchi (alçada), Irene Escrivà (perxa), Laura Sanchis (llargada), Claudia Martínez (triple salt), Irene González (pes), Marta Alonso (disc), Mar Olvera (martell), Alejandra Álvarez (javelina), Ángela Casanova (5 km marxa), l’equip de relleus 4×100, format per Almudena de Quero, Binta Kelle Watt, Andrea Calabria i Nayara Vila; i les rellevistes 4×400, que van ser Belén Sospedra, Neus Sansaloni, Beatriz Frasquet i Lisaura Aguilera, així com Almudena de Quero, Andrea Prados, Nayara Vila i Andrea Calabria (100 m.l. extra).