Tres medalles en el Campionat d’Espanya Individual i de Clubs Promesa

Alberto de Oliveira va ser plata en triple salt i bronze en llargada, tot i que no se li homologa en tindre la condició d'estranger. L'equip de rellevistes 4x100 va ser medalla de plata. L'esdeveniment es va disputar el passat cap de setmana a Nerja.
L’equip de rellevistes 4×100 metres.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir tres medalles (dues de plata i una de bronze), en el XXXVI Campionat d’Espanya Individual i de Clubs Sub23 (Promesa) a l’Aire Lliure, que es va disputar el passat cap de setmana en la localitat malaguenya de Nerja.

Atletes desplaçats a Nerja.

Cal destacar a Alberto de Oliveira, que va ser plata en triple salt amb 15.87 m. i bronze en llargada amb 7.50 m. No obstant això, al jove, originari de Sant Tomé i Príncep, no se li podrà homologar este magnífic resultat ja que, tot i que resideix des dels 9 anys a Sant Vicent del Raspeig (Alacant) no va ser fins fa poc que va iniciar el procés per obtindre la nacionalitat espanyola.

Alberto de Oliveira.

D’altra banda, van obtindre places de finalistes tres atletes: Iván Duarte (cinqué en llargada amb 7.20 m.), Rubén Mayor (sisè en pes amb 14.64 m.) i Yago de la Fuente, que va ser huitè en triple salt amb 14.61 metres.

A més, l’equip de relleus 4×100 va ser medalla de plata, amb una marca de 41.83, rècord absolut per a les estadístiques del club ‘groguet’. El campionat el va guanyar l’equip de la Reial Societat, amb 41.56 i el tercer va ser el Trops-Cueva de Nerja, amb 42.03. El combinat ‘groguet’ estava format per Daniel Lusilla, José Giner, Bernat Pérez i Víctor García.

El club va desplaçar en total a 11 atletes. Van competir Daniel Lusilla (100 m.l. i 200 m.l), José Giner (100 ml i 200 ml), Sergio Argul (1.500 ml), Mario Rico (110 mt), Alberto de Oliveira (triple salt i llargada), Iván Duarte (llargada) , Yago de la Fuente (triple salt), Rubén Mayor (pes), Dian Iskrenov (disc), i Benat Pérez i Víctor García en els relleus. «Sense dubte, és una gran generació d’atletes la que tenim en esta categoria quasi sènior», va comentar el director esportiu del club, David Melo.