Un total de 32 corredors del CA Safor Teika van competir en el 10K Nocturn

La prova, organitzada pel mateix club 'groguet', va tornar dissabte al calendari de curses populars després d’any i mig de parada per la pandèmia. Quique Fernández va ser segon en la categoria Junior-Promesa, i David Ferrairó també segon en Veterans C.
Alguns dels corredors participants, amb el president del club, Vicent Boscà, les regidores Amparo Victoria i Liduvina Gil i el fill de Toni Herreros, dissabte abans de l’eixida.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar amb 32 corredors en el 10K Nocturn de la Platja de Gandia Trasmediterránea-Memorial Toni Herreros, que es va celebrar dissabte passat. Cal matisar que la cursa popular l’organitza també l’entitat ‘grogueta’, de manera que molts dels socis i membres de l’escola d’atletisme i triatló van col·laborar com a voluntaris, en comptes d’eixir a córrer. Els resultats més destacats van ser dos segons llocs per categories, el de Quique Fernández en Junior-Promesa amb un temps de 37:53, i el de David Ferrairó en Veterans C, amb 39:05.