Tres medalles per al club en el campionat provincial individual U14

El Club d’Atletisme Safor Delikia Sport va participar en el Campionat Provincial Individual U14 (Infantil) en Pista Coberta, disputat dissabte passat al pavelló Lluís Puig de València. L’entitat va aconseguir tres medalles (un or, una plata i un bronze) amb Xavier Martínez i Mireia Pérez, tots dos debutants esta temporada amb la samarreta «grogueta».
Va ser or Xavier Martínez en els 2.000 metres llisos, amb un temps de 7:07.28. Entrenat per Andrés Dénia, hagué de lluitar la cursa davant el gran nivell de participants. Per la seua banda, Mireia Pérez, entrenada per Iván Martínez, va aconseguir els altres dos metalls, una plata en una concorreguda prova de llargada amb 4.24 m. i un bronze en triple salt amb 8.89 metres.
També van participar Marcos Ferrer (60 m.), Alba Fernández (60 m. i llargada), Arantxa García (60 m.), Julieta Rando (60 m. i llargada), Merce Vitòria (60 m. i llargada), Nerea Corral (60 m. i llargada), Olga Moratal (500 m.), Alba Soler (1.000 m.), Julia Estruch (1.000 m. i llargada), Alejandro Todolí (2.000 m. i llargada) i Paula Martí en llargada. Després de les 22 proves disputades, el club va acabar en cinquena posició en el medaller.





