Un total de 16 corredors es van atrevir amb la Mitja Marató de València

La prova es va disputar el passat dissabte. Els corredors populars també van competir en la V Cursa per Muntanya de Palma-Ador i en l’Arrapapedres de la Vall de Gallinera. El veterà Alfredo Matoses va guanyar en la seua categoria el Duatló Sprint d'Alaquàs.
Un grup de corredors del CA Safor a la Mitja Marató de València.

Els corredors del Club d’Atletisme Safor Delikia Sport es van repartir per diverses competicions populars el passat cap de setmana. Un total de 16 van participar dissabte en l’IAAF / Trinidad Alfonso Campionat del Món de Mitja Marató, disputat a València. Els tres corredors amb millors temps del club van ser els veterans Lluís Gisbert (1:30:46), José Vicente Oltra (1:30:55) i Salva Cuenca, amb 1:49:04, mentre que les tres dones del club amb millors registres foren Julia Heredia (1:53:30), Rosana Torres (1:53:45) i Mónica Gomar, amb 1:53:46, també veteranes.

Joaquín Sesé i Lluís Gisbert a la Mitja Marató de València.

Podi local a la Cursa per Muntanya Palma-Ador, amb Teresa Ferri, Joana Gregori i Montse Mascarell. / Foto: Crono4Sports.
Podi local femení a la Cursa per Muntanya Palma-Ador, amb Teresa Ferri, Joana Gregori i Montse Mascarell. / Foto: Crono4Sports.

Diumenge es va celebrar la V Cursa per Muntanya de Palma-Ador, on van participar huit corredors del club. Va destacar Silvia Ortolà, tercera al podi de veteranes amb un crono de 2:08:56. En la classificació local va ser primera Joana Gregori (2:08:57, quarta en veteranes) i tercera Montse Mascarell, amb un crono de 2:23:50, i a més cinquena en veteranes. En el podi local masculí va ser tercer Juan Estruch, amb 1:48:13.

Amparo Villar.

També diumenge Amparo Villar va fer el Trail de 14 quilòmetres amb 550 m. de desnivell positiu de la II Arrapapedres, a la Vall de Gallinera, amb un temps de 1:34:29 que li va meréixer la setena posició en la categoria absoluta.