Xavi Cabanilles i Marina Camps s’imposen en el triatló de Bétera i en l’Aquatló de Cullera

L’escola de duatló i triatló del club finalitza la temporada amb podis en totes les categories.
Atletes participants en l’Aquatló Escolar de Cullera.

Els alumnes de l’escola de duatló i triatló del Club d’Atletisme Safor Teika, que dirigeix ​​Carlos Ferrando, van finalitzant el calendari de competicions. El passat 30 d’abril va tindre lloc el Triatló de Bétera. La cursa cadet (0.3 km de natació, 4,5 km de ciclisme i 1,5 km de carrera) la va guanyar Xavi Cabanilles (17:59), i Marina Camps es va imposar en juvenils, amb un crono de 19:56, en la mateixa distància. També van competir Mar Sollanes, Edurne Pellicer i Joan Sastre.

Diumenge passat a Cullera es va celebrar l’Aquatló Escolar, també dins la fase autonòmica. Hi hagué proves per a juvenils, cadets i infantils, amb un segment de natació (1.000 m) i cursa a peu (2.500 m o 2.000 m), segons categoria. De nou van véncer Marina Camps, en categoria juvenil, i Xavi Cabanilles, en cadets, mentre que Mar Solanes va ser tercera en infantils. També van participar Joan Sastre, Erun Espinosa, Yael Espinosa, Raquel Matoses, Edurne Pellicer i Fabio Cuerda.

Marina Camps i Xavi Cabanilles en els podis de Bétera.

“L’escola va finalitzant una temporada amb un gran rendiment esportiu, on han pujat al podi xics i xiques de totes les categories en fase autonòmica”, va valorar Ferrando.