Charo Pérez puja al podi de la seua categoria en el Triatló Sprint d’Orpesa

L’esportista veterana del Club d’Atletisme Safor Teika va completar la distància en 1 hora, 39 minuts i 39 segons. La prova es va disputar el passat diumenge. El club va organitzar diumenge el primer gran entrenament de cara a la marató de València.
Charo Pérez, Rafa Tavallo i Maria Boscà. A la dreta Pérez en el podi.

Charo Pérez, del Club d’Atletisme Safor Teika, va quedar tercera en la categoria Veteranes 2 al Triatló Sprint d’Orpesa, amb un crono d’una hora, 39 minuts i 39 segons. La prova es va disputar diumenge passat, la van finalitzar 200 esportistes, i va consistir en 750 metres de natació, 20 km de ciclisme i 5 km de carrera. Junt a Charo Pérez també hi participaren per part del club Maria Boscà (Veteranes 1), amb 1:34:29; i Rafa Tavallo (Veterans 1), que va fer 1:24:30.

D’altra banda, també diumenge, el club va organitzar el primer gran entrenament de cara a la marató de València, que se celebrarà el proper 1 de desembre. Va ser una ruta amb eixida al poliesportiu municipal de Gandia cap a la platja i el paratge natural de l’Alqueria del Duc. La intenció és organitzar una activitat semblant, oberta al públic en general, cada quinze dies.

Entrenament del club per a la marató de València.