El club va estar en els triatlons d’Antella i Mequinensa i en la cursa nocturna al Palomar

Silvia Valero i David Ferrairó pujaren al podi per categories a Antella, i Maria Boscà i Silvia Ortolà en el Palomar. Les proves es van celebrar el passat cap de setmana.
Triatletes del CA Safor a Antella.

El Club d’Atletisme Safor va estar present en diverses proves populars el passat cap de setmana. La més nombrosa va ser la trentena edició del Triatló d’Antella, diumenge, format per 1.200 metres en el segment de natació, 31 km de ciclisme i 8,2 km de cursa a peu.

La prova va reunir a dotze esportistes ‘groguets’: David Ferrairó, Hilde Ascó, Ausiàs Solanes, Ferran Estruch, Óscar Pardo, Silvia Valero, Isidro Benavent, José Juan Sanchis, Sara Molina, Sara Franco, David Martínez i Ximo Cremades. Pujaren al podi Silvia Valero, que va ser tercera en Veteranes 1 amb 2:09:36, i David Ferrairó, primer en Veterans 2, amb 1:56:48.

Marc Faus en el triatló de Mequinensa.

Per la seua banda, Marc Faus va viatjar a Mequinensa (Saragossa), on dissabte es va disputar, a l’entorn de l’embassament, un triatló de mitja distància amb 1.900 metres de natació, 88,5 km de ciclisme i 21 km de cursa a peu, una dura prova que van finalitzar 128 participants. Faus va quedar el 69é a la general i el setè en la seua categoria (G40-44), amb un temps de 5:28:03.

Maria Boscà, Silvia Ortolà, Ximo Canet i Rafa Tavallo en la cursa nocturna al Palomar.

Un altre grup de corredors va estar divendres en la VII Volta a Peu Nocturna al Palomar, dins del circuit de curses de la Vall d’Albaida, sobre una distància de 7,5 km: Maria Boscà, Ximo Canet, Silvia Ortolà i Rafa Tavallo. Maria Boscà va ser tercera en Veteranes A (34:47) i Silvia Ortolà, tercera en Veteranes B, amb un crono de 40:50.