ANTONIO MORANT ACONSEGUEIX 3 MEDALLES AL CAMPIONAT DEL MON DE POLICIES I BOMBERS.

toni-morantUn dels  integrants del nostre Club, Antonio Morant, ha aconseguit 3 medalles en els Campionats del Món de Policies i Bombers que s’ha disputat a Belfast (Irlanda del Nord).
A nivell individual va participar en dues proves, la mitja marató i la prova dels 10 quilòmetres camp a través. A la mitja marató aconseguia la medalla de plata, aconseguint el subcampionat del Món. En la prova dels 10 Quilòmetres camp a través aconseguia un molt meritori 4t lloc en acusar problemes físics després de la mitja marató.
A més de la proves individuale, Antonio formava part d’un combinat espanyol amb els seus companys Joan Josep Rivera Martinez (mosso d’esquadra) i Jose Luis Del Campo Gijon (policia local d’Albal) que aconseguien dues medalles més, or en la mitja marató i plata en els 10 quilòmetres camp a través.
Antoni vol agrair públicament a totes les empreses que han donat suport en aquesta aventura: Delikia fresh, Coco Loco, Rosa Bermudez, Cafeteria EN3, Cafeteria & Pastisseria Pellicer i Ruano Group, així com al seu a entrenador Antonio Herreros i els seus companys d’entrenament al Club, que l’han catapultat a aconseguir aquests èxits