Andrea Abad, primera dona en el Gran Fons Manolo Pardo de Xeraco

La ‘crossista’ del club es va imposar en els 15K amb un temps de 57:54. Carlos Ferrando va ser sisè en la general masculina amb 50:44. La prova, en la que participaren en total 28 corredors ‘groguets’, va tindre lloc este dilluns.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar dilluns, dia de l’Epifania, en la XX Volta a Peu a Xeraco Gran Fons Manolo Pardo, organitzada pel CC Xeraco, que constava de dues distàncies, una cursa de 15 quilòmetres, i una altra de 7 km, a més d’una altra per categories inferiors. Per part de club ‘groguet’ competiren 7 corredors en el 7K, i 21 més en el 15K.

El resultat més destacat del 15K va ser la victòria en la general femenina d’Andrea Abad, amb un temps de 57:54. En xics, en una cursa amb molt de nivell, cal destacar la sisena plaça i quarta en Sènior de Carlos Ferrando, amb 50:44. Uns altres podis per categories van ser els de Maria Boscà (3a en Veteranes B, amb 1:06:38) i Suni Perales, 3a en Veteranes C, amb 1:09:35.

Dalt, part dels corredors (Foto: Vicent Esteve) i baix podi femení.
Suni Perales i Maria Boscá en els respectius podis.

D’altra banda, Yaiza Juan va ser primera de la categoria infantil en la huitena edició de la ‘Carrera del Roscón de Reyes’, diumenge passat a Dénia, una prova de 5 km celebrada junt al port esportiu. La jove va fer un crono de 22:34, a un ritme de 4:31 el quilòmetre.

Yaiza Juan, primera infantil en la ‘Carrera del Roscón de Reyes’, a Dénia.