Tercera plaça per als xics i xiques júnior en el Campionat Autonòmic de Clubs en Pista Coberta

La prova, on van competir vora 40 atletes ‘groguets’, es va celebrar dissabte passat a l’estadi Lluís Puig de València. Mínimes nacionals per a Claudia Martínez (triple salt), Laura Pons (60 m.l.), Bárbara Herrerías (60 m.l.), Mónica Pascual (800 m.l.) i Nicolás Blasco en llargada.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir una tercera plaça, tant del seu equip masculí com del femení, en el Campionat Autonòmic Sub20 (Júnior) per Clubs en Pista Coberta, disputat dissabte passat al pavelló Lluís Puig de València. El club va desplaçar vora 40 atletes que van competir amb uns altres set conjunts del panorama valencià.

El podi en totes dues categories va ser calcat, amb la primera plaça per al CA Playas de Castelló, la segona per al València Club d’Atletisme, i la tercera per al CA Safor Teika. En xiques el Safor es va quedar a sis punts de la segona plaça, i els xics a cinc.

Pel que fa als xics, van ser primers en les seues proves Borja Ortega (1.500 m.l., amb 4:21.04), Yago de la Fuente (triple salt, amb 13,43 m.), i Guillermo Garcés en llançament de pes, amb 15,82 metres.

Van quedar segons Jordi Miret, en alçada, i l’equip de relleus 4×400 m.l., format per Salvador Gómez, Josuer Armando Rosero, Manel Soler i Joan Cloquell. Van ser tercers Joan Cloquell (400 m.l.), Jhoel Faus (3.000 m.l.) i Nicolás Blasco, en llargada. També participaren Salvador Gómez (60 m.l.), Jorge Boscà (200 m.l.), Josuer Armando Rosero (800 m.l.) i Mario Rico, en els 60 metres tanques.

Laura Pons, Bárbara Herrerías i Claudia Martínez.

Entre el combinat femení van quedar segones Mónica Pascual (800 m.l.), Belén Sospedra (60 m.t.), Sofia Rchi (alçada), Maria Pérez (perxa), Nayara Vila (llargada), Claudia Martínez (triple salt) i Marina Collado, en pes. Van ser terceres Bárbara Herrerías (60 m.l.), Neus Sansaloni (1.500 m.l.) i l’equip de relleus 4×400 m., composat per Belén Sospedra, Sofia Rchi, Noelia Faus, i Lisaura Aguilera. També van competir Alexia Pedrós (200 m.l.), Andrea Escrihuela (400 m.l.) i Carla Breco en els 3.000 m.l. Fora del concurs participaren Laura Pons, Binta Kelle Watt, Carla Pons, Almudena de Quero i Alicia Evangelista, totes en els 60 m.l.

Nicolás Blasco i Mónica Pascual.

D’altra banda, cinc atletes aconseguiren en este esdeveniment marques mínimes per a participar en Campionats d’Espanya. Es tracta de Claudia Martínez (triple salt), Laura Pons (60 m.l.), Bárbara Herrerías (60 m.l.), Mónica Pascual (800 m.l.) i Nicolás Blasco, en llargada.