Bones sensacions dels atletes del club en els primers controls de marques

Una quinzena de ‘groguets’ va participar divendres passat en les proves de Sagunt i de Petrer. La saltadora Claudia Martínez va revalidar la mínima nacional.
L’entrenador Iván Martínez, amb les atletes Aitana Ferrairó, Laura Sanchis i Claudia Martínez, a Sagunt.

Un total de 15 atletes del Club d’Atletisme Safor Teika van participar divendres passat en dos controls provincials de marques en categoria absoluta, a Sagunt i a Petrer. Va ser la primera presa de contacte amb el tartan en una competició després de l’aturada motivada per la crisi del coronavirus, tot seguint l’estricte protocol de la federació valenciana, per a evitar contagis.

A Petrer van estar David Concejo, José Giner, Sabri Messadi, Víctor García Palomino i Carla Pons, en els 200 m.l. A Sagunt participaren Salvador Gómez (200 ml), Sebastiano Gavasso (1.500 ml), Belén Sospedra (200 ml), Mar Rodríguez (200 ml) i, en llargada, Claudia Martínez, Laura Sanchis, Aitana Ferrairó, Sofia Rchi i Amanda Latorre, mentre que Alejandra Álvarez es va mesurar en javelina.

Del control saguntí cal destacar que Claudia Martínez va revalidar la seua mínima nacional en llargada, amb 5,56 m., I bona part dels altres es situaren prop dels seus millors marques personals. Este dissabte hi ha uns altres dos controls de marques, a Onil i a València, on estan inscrits 12 atletes ‘groguets’.