Claudia Martínez revalida la seua mínima nacional en triple salt

La triplista del CA Safor Teika va participar dimecres junt a sis companys més del club a la Reunió Nacional ‘Comunitat de l'Esport’, un míting celebrat a Castelló.
Claudia Martínez.

Set atletes del Club d’Atletisme Safor Teika participaren dimecres passat a Castelló, a les pistes de Gaetà Huguet, a la Reunió Nacional Comunitat de l’Esport, un míting amb un gran nivell ja que estava organitzat per la Fundació Trinidad Alfonso bàsicament per a què competiren, a més dels convidats, els atletes becats pel Projecte FER.

D’este control de marques cal destacar a Claudia Martínez en triple salt, qui va ser quarta amb un registre de 11,69 metres, el que suposa mínima per al Campionat d’Espanya Sub18 (Juvenil), que se celebrarà a Tarragona del 17 al 18 de octubre, corresponent a la temporada a l’aire lliure 2020. Els campionats es van ajornar per la crisi del coronavirus, tot i que el nou calendari està supeditat a la situació sanitària.

D’altra banda, la saltadora, en un control celebrat divendres passat a Sagunt va participar en una altra modalitat, la de llargada, amb 5,56 m. Açò li permetria participar en el nacional, el desplaçament del qual garanteix el club, però sempre que siga ‘repescada’ per la RFEA, que ha limitat notablement la quota d’atletes en els campionats de 12 a 24 esportistes per prova.

A Castelló també van participar Rubén Mayor (pes, 13,85 m.), Aitor Escamilla (javelina, 52,40 m.), Christelle Gregori della Jagoma (martell, 39,07 m), Binta Kelle Watt (100 ml, 12: 95), Amanda Latorre (100 ml, 13:29) i Belén Sospedra, qui va fer un triatló format per tanques (on va guanyar), llargada i javelina. Este cap de setmana continuen els controls de marques; divendres a Petrer, on van 9 atletes, i dissabte a València, amb 18 atletes ‘groguets’ inscrits.