Caixa Popular patrocina per cinquena temporada consecutiva al CA Safor Teika

L’entitat financera valenciana renova la seua col·laboració amb el club ‘groguet’. El conveni es va signar recentment a l’oficina de Gandia de l’avinguda d’Alacant.
D’esquerra a dreta Lidia Balada i Vicent Boscà (CA Safor Teika), junt a David Victoria i Amparo Escrivà, de Caixa Popular.

Caixa Popular torna a confiar en el projecte esportiu del CA Safor Teika. L’entitat financera valenciana patrocina el club ‘groguet’ per cinquena temporada consecutiva. El conveni es va signar recentment a la sucursal de Gandia situada a l’avinguda d’Alacant. Per part del club hi acudiren el president, Vicent Boscà, i la gestora esportiva, Lidia Balada, i en representació de la caixa el director de l’oficina, David Victoria, i la delegada, Amparo Escrivà.

Vicent Boscà va agrair a Caixa Popular el suport durant estos anys a l’escola d’atletisme i a alguns dels esdeveniments que organitza el club, com ara el patrocini de la Cursa de la Dona de l’any passat. Per la seua banda, David Victoria va recordar que la cooperativa de crèdit dóna suport a totes aquelles iniciatives que ajuden a vertebrar, dinamitzar i millorar el territori valencià, «i entre elles està l’esport autòcton i el de base, que entronca amb els nostres valors de cooperació, esforç i esperit de superació».

D’altra banda, l’entitat financera va presentar recentment les trobades «Dóna la Veu», un projecte que s’emmarca dins de la iniciativa sociocultural «Caixa Popular Dona» i que, conduïts per la periodista Mariola Cubells, busquen entaular converses entre personatges de diferents espais sobre igualtat i dona. Les converses aborden diferents temàtiques al voltant de disciplines com la música, el periodisme o la televisió i compten amb protagonistes com Rozalén, Jon Sistiaga, Leonor Watling, Ariel Rot o Rosa Maria Calaf, entre d’altres.