Dues medalles per a Empar Vizcaíno en el Campionat d’Espanya d’Atletisme Adaptat

La jove atleta del CA Safor Teika va ser bronze en els 800 metres llisos i plata en els 1.500 m.l. La prova, organitzada per la FEDDI, es va celebrar el passat cap de setmana a San Fernando (Cadis).
Empar Vizcaíno, amb les medalles.

L’atleta del Club d’Atletisme Safor Teika Empar Vizcaíno va participar en el Campionat d’Espanya d’Atletisme Adaptat, que va tindre lloc el passat cap de setmana a San Fernando (Cadis), organitzat per la Federació Espanyola d’Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual (FEDDI).

L’atleta de Beniarjó, entrenada per Andrés Dénia, va competir en la categoria T20, de discapacitat intel·lectual, i va obtindre dues medalles. El dissabte al matí va participar en els 800 metres llisos, on va obtindre un bronze, amb 3:02.28. A la vesprada va véncer en la prova dels 5.000 metres llisos, amb 21:44, millorant la seua marca personal, tot i que el resultat no va puntuar en no arribar al mínim de tres participants en la prova. Finalment, diumenge va culminar la seua participació en els 1.500 metres llisos, on va aconseguir un segon lloc, amb una marca de 6:00.94.

Empar està progressant dia a dia en els entrenaments i té previst participar en la pròxima temporada en diverses proves del calendari de la Federació Valenciana d’Atletisme. De fet la temporada passada ja va participar en el campionat autonòmic de cross per equips a Castelló, on va quedar subcampiona.

D’altra banda, la jove va ser protagonista dissabte passat en un reportatge del programa «A córrer», emès per la televisió valenciana, À Punt, en el qual es va donar a conèixer la seua història de superació i d’integració, ja que entrena com una més en el club ‘groguet’.

ENLLAÇ AL PROGRAMA A CÓRRER, A PARTIR DEL MINUT 29:30.