Carla Breco i Marian Ruiz viatgen al Campionat d’Espanya de Cross amb la selecció valenciana

Les atletes del club competiran este diumenge a Getafe; Carla Breco amb l’equip júnior i Marian Ruiz amb l’absolut.
Carla Breco (Foto J. Cloquell) i Marian Ruiz.

Dues atletes del Club d’Atletisme Safor Teika, Carla Breco i Marian Ruiz, acudiran al Campionat d’Espanya de Camp a Través Individual i per Federacions, que se celebra este diumenge a Getafe (Madrid). Ho faran amb la selecció valenciana; Breco amb l’equip Sub20 (Junior) i Marian Ruiz amb l’absolut.

La Comunitat Valenciana estarà representada en les categories Sub20, Sub23 (Promesa) i absoluta amb sis participants en cadascuna, que intentaran aconseguir els títols i medalles individuals i per comunitats.

Carla Breco és de Bellreguard, i el seu entrenador és Pau Roig, a més, és monitora en pràctiques a l’escola d’atletisme del club per a categories inferiors. Enguany, al gener, va competir en el provincial absolut per clubs, organitzat pel Safor a Gandia, i en l’autonòmic júnior per equips, al Lluís Puig de València.

Marian Ruiz és de València, i la entrena José Antonio Redolat. Va competir el passat desembre en la 30a Mitja Marató de València Trinidad Alfonso EDP Elite Edition, sent la desena en la classificació femenina amb 1.17:28.

La resta de l’equip absolut femení estarà format per Marta Esteban (CA Cárnicas Serrano), Cristina Juan (CA Elx Decatló), Yésica Mas (CA Alacant), Laura Méndez (Playas de Castelló) i María Ureña, també del Playas.

El combinat júnior, a més de Breco, el formaran Lucía Berenguer (Atletismo Dolores), Nara Elipe i Ainhoa ​​Martín (Playas de Castelló), Andrea Rodríguez (CA Alacant) i María Valero, de l’CD Metaesport.