Cinc atletes competeixen este cap de setmana en el Campionat d’Espanya Individual Promesa

La prova baix sostre es disputarà a Salamanca, on viatgen Fran Vilches, Javier Polo, Sergio Argul, Alberto de Oliveira i Rubén Mayor. Dissabte l’estadi Lluís Puig de València acull l’autonòmic individual absolut, amb una expedició de 44 atletes ‘groguets’.
Pista d’atletisme Carlos Gil Pérez, a Salamanca.

Cinc atletes del Club d’Atletisme Safor Teika viatgen este cap de setmana a Salamanca, per a disputar el XXXIV Campionat d’Espanya Individual Sub23 (Promesa). Es tracta de Fran Vilches, que parteix en la huitena posició en els 800 m.l., Javier Polo, també huitè en els 1.500 m.l., Sergio Argul (3.000 m.l.), Alberto de Oliveira, cinquè classificat en triple salt, i Rubén Mayor, en pes. L’esdeveniment reunirà en total a 600 esportistes i es realitzarà en tres jornades, dissabte (matí i vesprada) i diumenge al matí.

D’altra banda, l’estadi Lluís Puig de València acull este dissabte el Campionat Autonòmic Individual Absolut, la prova més important del calendari hivernal de la Federació d’Atletisme de la Comunitat Valenciana. En total hi participaran 367 atletes de 60 clubs. El CA Safor Teika és el segon club més nombrós, amb 44 atletes. L’open valencià serà una de les últimes oportunitats per a aconseguir mínimes de participació al Campionat d’Espanya Absolut, que es disputarà el pròxim 28 de febrer i 1 de març a Ourense.