El club va competir en els nacionals individual promesa i en el de marxa en ruta

En el Sub23 de Salamanca participaren Fran Vilches, Javier Polo, Sergio Argul, Alberto de Oliveira i Rubén Mayor. En el Campionat d’Espanya de Marxa en Ruta Antonio Ferrer (Màster 40) va ser medalla de bronze i Zaira Zafra (Sub20) mínima nacional. Yaiza Juan (Sub16) va pujar al tercer calaix del podi amb la selecció valenciana.
Els atletes Sub23 amb l’entrenador Andrés Denia, a l’esquerra.

Cinc atletes del Club d’Atletisme Safor Teika van competir el passat cap de setmana en el XXXIV Campionat d’Espanya Individual Sub23 (Promesa), que es va disputar a Salamanca. Es quedaren en semifinals Fran Vilches en els 800 m.l. i Javier Polo en els 1.500 m.l.; Sergio Argul va ser desè en la final dels 3.000 m.l.; Alberto de Oliveira va ser cinquè en triple salt, i Rubén Mayor va finalitzar la seua actuació amb un quart lloc en la final de llançament de pes.

D’altra banda, Torrevella va acollir diumenge passat el Campionat d’Espanya de Marxa en Ruta. En la classificació Sub20 femenina la selecció valenciana va finalitzar huitena. En este equip va marxar Zaira Zafra, que va ser la 23a amb 57:55, registre que suposa la seua millor marca personal i mínima per al Campionat d’Espanya a l’aire lliure. En els 5 km Sub16 femenins la selecció va pujar al tercer calaix del podi, i allà estava enrolada Yaiza Juan, qui va ser la 23a amb 27:40. En categoria Màster 40 cal destacar la medalla de bronze d’Antonio Ferrer, amb 1h 52:12.

Zaira Zafra, Yaiza Juan i Antonio Ferrer, a Torrevella.