El club va competir en el Gran Fons de la Valldigna i en la Volta a Peu a la Font

A Tavernes Pilar Vázquez va ser la primera dona i Mónica Mahiques va quedar en tercer lloc. Fernando Robles i Joaquín Canet completaren la Mitja Marató de Barcelona.
Part dels corredors a la Font d’en Carròs.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar en diverses proves populars el passat cap de setmana. En el XII Gran Fons de la Valldigna, diumenge a Tavernes, cal destacar a dos corredores en el podi absolut; per segon any consecutiu Pilar Vázquez com a primera classificada (també en Sènior) amb un temps d’1:04:01, i en tercera posició, a 17 segons, va entrar Mónica Mahiques, que també va ser segona en Sènior. En segon lloc va quedar Carmen Sala, del CE Dorsal 19, amb 1:04:17. També van participar Óscar Pérez, Óscar Grau, Paco Millán, Julio Algora, José Ignacio Sanrosendo, Gema Canet i Tono Boscà.

També diumenge, a la vesprada, es va celebrar la XVII Volta a Peu a la Font d’en Carròs-Trofeu de Sant Valentí, amb la particularitat que es podia córrer per parelles. Participaren una vintena de corredors ‘groguets’. Maria Boscà va ser segona en Veteranes B, amb un temps de 41:51. En la modalitat per parelles la millor posicionada del club va ser la formada per David Ferrairó i Suni Perales, en 12é lloc. Finalment, diumenge van completar la Mitja Marató de Barcelona Fernando Robles (M40, 1:26:26) i Joaquín Canet (M50) amb 1:49:06.

Fernando Robles i Joaquín Canet a Barcelona. A la dreta, Pilar Vázquez, Carmen Sala i Mónica Mahiques a Tavernes. / Foto: La Cotorra de la Vall.