Cinc medalles per al club en el campionat autonòmic U23 baix sostre

Van ser or Fran Vilches en els 400 metres i Javier Polo, amb mínima nacional, en els 1.500 m.l.; plata Mathias da Costa en llargada; i bronzes Andreu Jiménez (60 m.t.) i Toni Garcés, en llargada. Josuer Armando Rosero obté una mínima U18 en els 800 m.l. La prova es va disputar dissabte passat al pavelló Lluís Puig de València.
Javier Polo, Mathias da Costa i Fran Vilches.

El Club d’Atletisme Safor va aconseguir cinc medalles, dues d’or, una de plata i dos de bronze, en el Campionat Autonòmic Individual Promesa (U23) en Pista Coberta i control federatiu, disputat el passat dissabte al pavelló Lluís Puig de València.

Fran Vilches va ser or en els 400 metres amb un registre de 50:67. El velocista ja té en el seu haver una mínima nacional en els 800 metres llisos per a participar en el campionat d’este cap de setmana a Salamanca. També va aconseguir la medalla d’or Javier Polo en els 1.500 metres llisos amb 3:59.52, que a més és mínima nacional.

Mathias da Costa va obtindre una medalla de plata en llargada amb 6.33 m. i va ser cinquè en la final dels 60 metres. Van aconseguir sengles medalles de bronze Andreu Jiménez en els 60 metres tanques (1,067 m) amb una marca de 8:74, i Toni Garcés en llargada, amb un salt de 6.21 metres. També van competir Alejandro Martínez i Ausiàs Roch, tots dos en els 200 m.l.

Josuer Armando Rosero, Toni Garcés i Andreu Jiménez.

En el control també van participar Maria Evangelista (60 m.l. i 200 m.l.), Joan Cloquell (800 m.l.), Paula Martín (800 m.l.), Paula Casanova (1.500 ml), Jordina Gascón (1.500 ml), Maria Perez (perxa), Sergio Palomino (perxa), Mathias da Costa (llargada), Ausiàs Roch (triple salt), Toni Garcés en els 60 m. i Josuer Armando Rosero en els 800 m.l. Este últim, de categoria juvenil (U18) va fer una marca mínima per a participar en el campionat d’Espanya, a celebrar els dies 9 i 10 de març a València.