Corredors del club van retre un homenatge al 10K Nocturn de la Platja de Gandia Trasmediterránea-Memorial Toni Herreros amb un entrenament

Diumenge passat vora 40 ‘groguets’ van realitzar el mateix trajecte per a recordar la cursa popular, prevista per a dissabte i que no va poder celebrar-se per la crisi del coronavirus. El club ofereix al corredor inscrit mantindre el seu dorsal per a l’edició de 2021 o cedir-lo a una altra persona quan s’òbriga el primer tram.
Foto de grup amb tots els participants en l’entrenament.

Vora 40 corredors del Club d’Atletisme Safor Teika participaren diumenge passat, 14 de juny, en un entrenament per la platja de Gandia organitzat per la mateixa entitat. La cita era especial, ja que es pretenia retre un homenatge al 10K Nocturn de la Platja de Gandia Trasmediterránea-Memorial Toni Herreros, previst per a la vesprada-nit de dissabte 13, però suspés per la crisi del coronavirus.

Els participants es van dividir en dos grups i van mantindre la distància social per tal de complir amb les normes de la desescalada. Respecte del 10K Nocturn, els corredors que ja estaven inscrits en esta prova tenen dues opcions; conservar el seu dorsal per a l’edició de 2021, o cedir-lo a una altra persona quan s’òbriga el primer tram d’inscripció.