Dues medalles de bronze en el Campionat d’Espanya Cadet a l’Aire Lliure

Van obtindre els metalls Irene Escrivà en perxa i Ángela Casanova en els 3.000 m. marxa. La prova, on el club va presentar a nou atletes, es va disputar el passat cap de setmana a Granollers. L’infantil Adrián Pérez va quedar quart d’Espanya en triatló E (javelina, 2.000 m. marxa i 80 m.l.) en el campionat disputat a Madrid.
Atletes Sub16 del club a Granollers. A la dreta, Andreu Escrivà.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir dues medalles de bronze i dos llocs de finalista en el Campionat d’Espanya Sub16 (Cadet) a l’Aire Lliure, que es va celebrar el passat cap de setmana a Granollers (Barcelona) i on el club va presentar a nou atletes. Van ser bronze Ángela Casanova en els 3.000 m marxa amb 14:41.30, i Irene Escrivà en perxa amb 2,86 metres.

A més, van aconseguir llocs de finalista Laura Pons (cinquena en 300 m.l, amb 42.07) i Alejandra Álvarez, setena en javelina amb 32.20 m. Es quedaren en semifinals Mehdi Messadi i Binta Kelle (tots dos en els 100 m.l.) Andreu Almenar (13é en triple salt), i Yaiza Juan, 16é en 3.000 metres marxa. El saltador Jordi Miret no va poder competir en caure malalt en l’últim moment, tot i que tenia opcions de medalla. Amb este esdeveniment l’entitat ‘grogueta’ finalitza les competicions oficials individuals a l’aire lliure, tot i que encara quedarà el Campionat d’Espanya per Clubs Sub16 (Cadet), el proper 7 de novembre, amb l’equip femení, en una seu encara per determinar.

Irene Escrivà i Ángela Casanova.

En estos campionats d’Espanya posconfinament el club ha presentat a 26 atletes, dels que van quedar 14 finalistes i es van aconseguir diverses medalles. Estes dues últimes medalles de bronze Sub16 per Irene Escrivà i Ángela Casanova se sumen a dues de Pilar Rubio (una de plata i una altra de bronze) en el nacional màster de Sant Fernando a mitjans d’octubre, i una altra de plata per als rellevistes de l’equip 4×100 en el nacional Sub23 (Promesa) de Sevilla: David Concejo, José Giner, Daniel Lusilla i Víctor García.

Adrián Pérez.

D’altra banda, Adrián Pérez va ser quart en el Campionat d’Espanya Sub14 Individual en la modalitat de Triatló E (javelina, 2.000 m. marxa i 80 m.l.), el passat cap de setmana a Madrid, a l’estadi de Vallehermoso. El jove competeix com a independent però s’entrena en el grup de València amb José Miguel Barrios.