El club presenta a nou atletes al Campionat d’Espanya Cadet este cap de setmana a Granollers

El club ‘groguet’ desplaça a Jordi Miret (amb la millor marca en alçada dels inscrits), Andreu Almenar, Laura Pons, Irene Escrivà, Ángela Casanova, Yaiza Juan, Binta Kelle Watt, Mehdi Messadi i Alejandra Álvarez. Es tracta de l’última competició individual a l’aire lliure, a l’espera que comence la nova temporada en pista coberta.

El Club d’Atletisme Safor Teika presenta a nou atletes al XVIV Campionat d’Espanya Individual Sub16 (Cadet) a l’Aire Lliure, que se celebra este cap de setmana a Granollers (Barcelona), un esdeveniment amb el qual l’entitat donarà per finalitzades les competicions oficials individuals a l’aire lliure, i on alguns esportistes tenen opcions de medalla.

Jordi Miret és el millor col·locat en salt d’alçada masculí amb una marca de 1,90 m. en 2019; Andreu Almenar té el huité millor registre en triple salt; Laura Pons va tercera en els 300 m.l.; Irene Escrivà, cinquena en perxa; Ángela Casanova és quarta en 3.000 metres marxa i la seua companya Yaiza Juan, setena. També competiran Binta Kelle Watt (100 m.l.), Mehdi Messadi (100 m.l.) i Alejandra Álvarez, en javelina.

El campionat, com és habitual en esta «nova normalitat», se celebrarà amb totes les mesures de prevenció anticoronavirus i a porta tancada, però es podrà seguir en directe per internet pels canals de la RFEA. Serà en jornada contínua, de 11:30 h a 18:10 h el dissabte, i d’11 h a 18 hores diumenge.

L’últim campionat en el qual participarà el club en la vigent temporada serà, amb l’equip femení, el Campionat d’Espanya per Clubs Sub16 (Cadet), el proper 7 de novembre, en una seu encara per determinar.