Sis medalles per al club en el criterium autonòmic cadet

Van ser or Mehdi Messadi en els 100 m.l, Laura Pons en els 300 m.l., i Ángela Casanova en marxa. La prova a l’aire lliure es va disputar dissabte passat a Castelló.
Ángela Casanova, Laura Pons i Mehdi Messadi.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir sis medalles (tres d’or, una de plata i dues de bronze) en el Critèrium Autonòmic Individual Sub16 (Cadet) a l’Aire Lliure que es va disputar dissabte passat a Castelló, en les pistes de Gaetà Huguet. Van ser or Mehdi Messadi en els 100 m.l. amb 11.50, Laura Pons en els 300 m.l. amb 41.10, i Ángela Casanova en marxa, amb un registre de 14:49. Va obtindre la medalla de plata Daniel Jiménez en javelina amb un llançament de 35.71 metres. Van ser bronze Yaiza Juan en els 3 km marxa amb 14:59, i Alejandra Álvarez en javelina amb 29.46 metres.

Alejandra Álvarez, Yaiza Juan i Dani Jiménez.

Aconseguiren mínimes nacionals Yaiza Juan, Laura Pons i Sabri Messadi. El campionat es disputa este mateix cap de setmana a Granollers, i el club presentarà en total a nou atletes. També van competir Joaquim Piqueres (300 m.l.), Jordi Miret (alçada), Ángel Alemany (llargada), Andreu Almenar (triple salt), Binta Kelle Watt Ka (100 ml), Elena Martínez (100 m.l. i 100 mv), Sara Gregori (300 m.l. i 300 m.t.), Sara Mascarell (300 m.l.), Blanca Esteban (300 m.t.), Irene Escrivà (perxa), Mireia Pérez (llargada), Miriam Vercher (triple salt), Claudia Esteban (triple salt), Joana Escrivà (pes) i Carmen Escrihuela en disc.