Quatre llocs de finalista en el Campionat d’Espanya Juvenil a l’Aire Lliure

L'entitat ‘grogueta’ va desplaçar a Tarragona a set atletes, entre els quals destacaren Claudia Martínez, Nicolás Blasco, Sofia Rchi i Nerea Almiñana. El club finalitza la temporada individual a l’aire lliure este cap de setmana amb el nacional cadet a Granollers.
Sabri Messadi, en carrera.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir quatre llocs de finalista al LXIX Campionat d’Espanya Sub18 (Juvenil) a l’Aire Lliure, que es va disputar el passat cap de setmana a Tarragona.

Claudia Martínez i Borja Ortega.

Claudia Martínez va ser quarta en triple salt, i es va quedar a tan sols un centímetre de la medalla de bronze, amb una marca de 12,17 metres. Este registre suposa rècord en les estadístiques del club en categories absoluta, Sub20 i Sub18. Martínez també va competir en llargada. Nicolás Blasco va ser sisé en triple salt amb 14,13 metres; Sofia Rchi va ser setena en alçada amb 1,60 metres i Nerea Almiñana va quedar setena en martell amb 46,83 metres.

Nerea Almiñana i Nicolás Blasco.

Completaren la participació Belén Sospedra en proves combinades (desena posició amb 4.424 punts), Borja Ortega, que va arribar a les semifinals de 1.500 m.l. (4:16.62) i l’atleta Sabri Messadi, que va arribar a les “semis” dels 100 m.l., amb 11:73. Amb este campionat pràcticament finalitza esta atípica temporada de 2020, on malgrat el confinament els atletes de tecnificació han aconseguit molt bons resultats després de l’estiu.

Sofía Rchi, Belén Sospedra i Sabri Messadi.

L’última prova en què participarà el club serà el Campionat d’Espanya Individual Sub16 (Cadet) a l’Aire Lliure, este cap de setmana a Granollers (Barcelona). D’altra banda, el proper 7 de setembre l’equip femení cadet disputarà el Campionat d’Espanya per Clubs, en una seu encara per determinar.

Quasi sense descans, el club ja està centrat en la temporada de 2021, on, a nivell col·lectiu, els xics competiran a Primera Divisió i les xiques tornaran a intentar l’ascens des de Segona.