L’equip cadet femení es classifica per al Campionat d’Espanya per Clubs

Les xiques se situen per tercer any consecutiu entre els huit millors equips d’Espanya. L’esdeveniment se celebrarà el 7 de novembre en una seu encara per determinar. Este cap de setmana es disputa a Tarragona el Campionat d’Espanya Juvenil Individual a l’Aire Lliure, on el club ‘groguet’ presentarà a set esportistes; dos xics i cinc xiques.
Equip cadet femení del CA Safor Teika a l’octubre de 2019, quan va disputar el nacional a l’aire lliure, a Castelló.

L’equip femení Sub16 (Cadet) del Club d’Atletisme Safor Teika s’ha tornat a classificar per al Campionat d’Espanya per Clubs en esta categoria. És el tercer any consecutiu que les xiques se situen entre les huit millors inscrites de tota Espanya.

Esta temporada, per nombre de punts, entren en la tercera posició, per darrere del club andalús Cueva de Nerja-UMA, en primer lloc, i del segon, el CA Playas de Castelló. El campionat se celebrarà el proper 7 de novembre en una seu encara per determinar per part de la RFEA. Falta per conéixer la puntuació obtinguda pels xics. Tant en el nacional baix sostre d’esta temporada, disputat el passat mes de gener a Saragossa, com a l’aire lliure, en octubre de l’any passat a Castelló, les xiques van ser setenes.

D’altra banda, este cap de setmana es disputa a Tarragona el LXIX Campionat d’Espanya Sub18 (Juvenil) a l’Aire Lliure, corresponent encara a la temporada 2020. Per a este esdeveniment el club desplaça a set esportistes, tres xics i quatre xiques: Sabri Messadi (100 m.l.), Borja Ortega (1.500 m.l.), Nicolás Blasco (setena millor marca dels inscrits en triple salt), Sofía Rchi (huitena millor marca en alçada), Claudia Martínez (llargada i triple salt, en esta última disciplina amb la cinquena millor marca), Nerea Almiñana en martell i Belén Sospedra, amb el tercer millor registre en heptatló femení.