El CA Safor Teika comença el curs amb energies renovades

Diversos corredors populars van estar en la Volta a Peu a Miramar i en la marxa ALÉ Cycling Gandia by SLT. El grup de l'escola de triatló va començar els entrenaments. Diumenge el club va organitzar un ‘entrenament faller’ per visitar els monuments de Gandia. Marina Camps va quedar desena en el Campionat d'Espanya de Triatló Sprint Juvenil, dissabte a Banyoles, amb el qual es va obrir la temporada.
El president del club, Vicent Boscà, i diversos corredors, junt a l’alcalde Prieto i el regidor Arnau davant de la falla de Corea en l’entrenament faller, diumenge passat.
Corredors del club davant la falla guanyadora, la Vilanova, en l’entrenament faller, diumenge passat.

El Club d’Atletisme Safor Teika ja ha représ les activitats després de l’aturada de les vacances d’agost. D’una banda, dijous, 2 de setembre, va tindre lloc a la pista d’atletisme de Gandia el primer entrenament del grup de triatló, dirigit per Carlos Ferrando. Cal recordar que l’escola d’atletisme i triatló manté obertes les inscripcions, fonamentalment a través de la ‘web’ oficial del club, i començarà oficialment el curs dilluns 13 de setembre.

Alguns dels ‘groguets’ participants en la Volta a Peu a Miramar, dissabte.
Carla Breco al podi de Miramar.

D’altra banda, el passat diumenge al matí, i amb motiu de les Falles de Gandia, el club va organitzar un “entrenament faller”, que realitza des de fa quatre anys. Es tracta d’un recorregut suau de 14 quilòmetres per a visitar els monuments que plantaren totes les comissions de la ciutat, fent esport.

Alguns dels corredors en l’ALÉ Cycling Gandia by SLT, diumenge.

A més, diversos corredors ‘groguets’ van estar presents en sengles competicions que es van organitzar el passat cap de setmana a la comarca: la Volta a Peu a Miramar, de 8 km, i la marxa cicloturista ALÉ Cycling Gandia by SLT, de 140 km. Respecte de la primera, a Miramar hi van ser deu corredors. La posició més destacada va ser la de Carla Breco, primera en categoria júnior femenina i tercera en la general absoluta femenina amb 32:59. En la marxa ciclista, limitada a 1.000 participants, van competir 8 ‘groguets’. El millor resultat va ser el d’Hugo Bona, que va quedar en la 93ª posició amb un temps de 4:29:34.

Primer entrenament del grup de triatló, de l’escola del club, el passat dia 2 de setembre.
Xavi Cabanilles, Marina Camps i Carlos Ferrando a Banyoles.

Finalment, el passat cap de setmana va arrencar la nova temporada de la Federació Espanyola de Triatló. Marina Camps va competir dissabte al Campionat d’Espanya de Triatló Sprint Juvenil, disputat a Banyoles (Girona), on va aconseguir la desena posició, amb un crono de 1:07:56.