El CA Safor Teika renova el certificat de qualitat Sicted

El club està adherit al Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destinacions. L’acte de lliurament va tindre lloc en l’hotel RH Bayren & SPA de la platja de Gandia.
A la dreta, Lidia Balada amb el diploma corresponent al club.

L’hotel RH Bayren & SPA de la platja de Gandia va acollir el passat dilluns el lliurament de diplomes del Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destinacions (Sicted). Este segell reconeix la tasca d’establiments, empreses i entitats que se sumen al projecte, amb l’objectiu d’assolir l’excel·lència turística.

L’acte va comptar amb l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant, el director general de Turisme, Herick Campos, l’alcalde de Barx, Miguel Donet, i el regidor de Turisme de Gandia, Vicent Mascarell, així com un nodrit grup d’empresaris del sector turístic i representants municipals. Es van lliurar 65 diplomes, entre ells el corresponent al Club d’Atletisme Safor Teika, que renova el guardó. El va recollir la gestora esportiva del club, Lidia Balada.