El club cancel·la la novena edició del 10K Nocturn de la Platja de Gandia Trasmediterránea-Memorial Toni Herreros

L'organització considera que és la millor mesura per garantir la salut pública i seguir controlant l'epidèmia de coronavirus. La cursa estava prevista per al 13 de juny. Pel que fa a la Cursa de la Dona Vicky Foods, es confia poder celebrar-la a l'últim trimestre de l'any en funció de la situació sanitària.
Eixida de la cursa en 2019. / Foto: Toni Deusa

El Club d’Atletisme Safor Teika, organitzador de l’10K Nocturn de la Platja de Gandia Trasmediterránea-Memorial Toni Herreros, comunica que la novena edició de la cursa, prevista per dissabte que ve, 13 de juny, queda cancel·lada definitivament a causa de la crisi de l’ coronavirus.

L’organització lamenta les molèsties i inconvenients generats, però considera que és la millor decisió per garantir la salut pública i ajudar al control de l’epidèmia. Els corredors que ja estaven inscrits a la prova tindran dues opcions; una és conservar el seu dorsal per a l’edició de 2021, i una altra canviar el seu nom i dades de contacte pels d’una altra persona quan s’obri el primer tram d’inscripció de la cursa de 2021.
El 10KN estava inclòs en el 23é Circuit de Curses Populars de la Diputació de València, que també ha quedat suspès, segons va informar la Corporació provincial fa una setmana.

D’altra banda, pel que fa a la Cursa de la Dona Vicky Foods, es confia celebrar-la en l’últim trimestre de l’any, en funció de la situació sanitària. La tretzena edició, prevista per a diumenge, 29 de març, es va haver d’ajornar davant la crisi del coronavirus i després de la posterior declaració de l’estat d’alarma. El club agraeix la comprensió i les mostres d’afecte rebudes, sobretot a través de les xarxes socials, des del moment en què es va anunciar l’ajornament d’esta gran festa de l’esport i de la dona.