El club copa el podi femení en la Sant Silvestre de Gandia

La cursa es va celebrar dijous passat pel centre de Gandia. Maria Boscá va pujar al podi en la categoria de Veteranes a la Carrera del Pavo, a Conca.
Les tres primeres classificades en la sansilvestre de Gandia.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar present a la cursa de Sant Silvestre de Gandia, dijous passat, 29 de desembre, que va reunir en total 400 participants, la majoria sense més pretensions que passar una estona divertida disfressades. La distància del circuit, pel centre de la ciutat, va ser de 4.000 metres.

El club ‘groguet’ va copar el podi femení, amb la guanyadora, Pilar Vázquez; Andrea Abad, que va ser segona, i Carla Breco, que va entrar en tercera posició. En categoria masculina el guanyador va ser Marc Reina, del CA Gandia Alpesa. A l’esdeveniment es van recollir aliments per al menjador social.

Eixida de la Cursa.

D’altra banda, Maria Boscà va pujar al podi com a segona a la categoria de Veteranes 1 a la Carrera del Pavo, celebrada a Conca el dia 31 de desembre.

Maria Boscà en Conca.