Uns 50 joves participen en una concentració esportiva i formativa organitzada pel CA Safor Teika i el NiE Gandia

Tècnics dels dos clubs i experts en psicologia, nutrició i fisioteràpia els van oferir xarrades, combinades amb entrenaments. L'stage va tindre lloc entre els dies 26 de desembre i 4 de gener a Gandia.
Una de les xarrades amb experts durant la concentració.

El Club d’Atletisme Safor Teika i el NiE Gandia van organitzar conjuntament entre els dies 26 de desembre de 2022 i 4 de gener de 2023 una concentració esportiva i formativa adreçada especialment a alumnes de les respectives escoles de triatló i natació, aprofitant les vacances escolars de Nadal.

Era el segon any que se celebrava esta activitat, que va combinar entrenaments amb xarrades formatives a càrrec de professionals, en el pavelló municipal. Hi van participar uns 50 joves.

Els van oferir consells la psicòloga Macarena Santatecla, la fisioterapeuta Laura Palomares i el nutricionista Esteban Peiró. També van intervenir els tècnics dels dos clubs; Gema Doménech, Sara Cebrián i Carlos Ferrando.