El club organitza este dissabte un control de marques a Gandia per a les categories aleví, infantil i cadet

Es tracta de la primera prova de la temporada 2020/21 i la primera federada que acull Gandia des del confinament.
Escola d’atletisme del CA Safor Teika.

La pista d’atletisme de Gandia acull este dissabte un control de marques federat per a les categories Sub12 (Aleví), Sub14 (Infantil) i Sub16 (Cadet), organitzat pel CA Safor Teika. Esta competició té d’especial que és la primera de la temporada 2020/21, i la primera que es realitza a Gandia després del confinament del passat mes de març. Les proves començaran a les 9.30 hores i està previst que acaben cap a les 12.30 hores.

El club reforçarà les mesures de seguretat davant del coronavirus. En ser una competició a porta tancada, el públic no podrà accedir a la instal·lació, tampoc els pares. Els acompanyants podran vore la competició des de fora. Els atletes accediran per l’entrada principal del poliesportiu, però eixiran per un altre extrem, per la rampa del Gregori Maians. Només podran entrar aquells que tinguen la seua prova una hora abans. S’habilitarà el camp de rugbi per a escalfaments. Es vetllarà per l’ús correcte de la mascareta, que els atletes només es podran llevar per a realitzar els exercicis, i també per la desinfecció dels aparells, d’acord amb el protocol de la RFEA.