El club va competir en el Campionat Autonòmic de Triatló Sprint

Participaren Óscar Pérez, Enrique Fernández-Arroyo i Sergio Moreno. La prova es va disputar dissabte a La Marina de València.
Óscar Pérez, en primer terme.

El Club d’Atletisme Safor Teika va ser present al Campionat Autonòmic de Triatló Sprint, que es va celebrar dissabte passat a València, en l’entorn de La Marina. S’hi van inscriure 300 triatletes i van finalitzar 246. La prova estava composada per 750 metres de natació, 20 km de ciclisme i 4,65 km de cursa.

El club ‘groguet’ va estar representat per Óscar Pérez, «Sevi» (G35-39), que va quedar en la posició 93 amb un temps de 1:12:03 h; Enrique Fernández-Arroyo (G20-24), el 119é classificat en el seu debut en un triatló amb 1:14:22 h, i Sergio Moreno (G55-59), el 189é amb un crono d’1:28:35 h.

Enrique Fernández-Arroyo.

Els triatletes van eixir en tongades de dos cada 10 minuts, un format de sortida «rolling start» que s’ha implantat a les competicions actuals per a respectar l’exigent protocol de prevenció davant el coronavirus. La competició era prèvia a la Copa del Món, que també es va disputar eixe mateix matí.

Sergio Moreno.