El club va competir en el duatló escolar de Carlet

Xavi Cabanilles es va imposar en la cursa d’alevins. També van participar amb bones marques Yael Espinosa, Erun Espinosa, Joan Sastre i Paula Cabanilles. Dues medalles de bronze en pentatló per a Alicia Evangelista i Belén Sospedra en el Campionat Autonòmic de Proves Combinades.
Els esportistes del CA Safor Teika en el duatló escolar de Carlet.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar diumenge passat en el duatló escolar de Carlet, dins dels Jocs Esportius Vialterra. Va destacar la victòria de Xavi Cabanilles, que continua intractable en esta modalitat en la categoria aleví, amb un crono de 15:18 per a unes distàncies d’1 km de cursa, 4 km de ciclisme i de nou 0,5 km de cursa. També participaren Yael Espinosa (9a en alevins), Erun Espinosa (7a en infantil), Joan Sastre (9è a infantil) i Paula Cabanilles, que va ser tercera en la prova benjamí.

A més, dissabte passat Jhoel Faus i Jaume López van participar en una presa de temps organitzada per la Federació Espanyola de Triatló per a determinar quins esportistes passen a formar part del programa de tecnificació. Al matí va tindre lloc a la piscina del complex educatiu de Xest i a la vesprada a la pista d’atletisme del riu Túria, a València.

D’altra banda, el pavelló Lluís Puig de València va acollir dissabte el Campionat Autonòmic Individual de Proves Combinades en Pista Coberta. Es van penjar la medalla de bronze en pentatló Alicia Evangelista (Sub20), amb 2.269 punts, i Belén Sospedra (Sub18) amb 3.160 punts. També va competir en pentatló Sofia Rchi, amb 2.759 punts.