Els dos equips infantils pugen al podi en l’autonòmic per clubs en pista coberta

Tant els xics com les xiques van ser tercers en el campionat, disputat dissabte passat al pavelló Lluís Puig de València.
Infantils del CA Safor Teika amb els seus entrenadors i els trofeus, dissabte passat.

El Club d’Atletisme Safor Teika va aconseguir la tercera posició amb els seus dos equips infantils, masculí i femení, en el Campionat Autonòmic Sub14 per Equips en Pista Coberta, que es va disputar dissabte passat al pavelló Lluís Puig de València, dins dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana.

Per primera vegada en la història del club els dos equips infantils pujaren al podi en un mateix autonòmic. El director esportiu del club, David Melo, va destacar que este fet demostra que el CA Safor Teika «té una base molt forta, cosa que és fonamental per continuar creixent i assegurar la seua continuïtat».

Els xics van aconseguir 84 punts, per darrere de l’equip de la Diputació de Castelló (118 punts), que va ser primer, i el València CA, segon amb 107 punts. En xiques van ser primeres les atletes del València CA (124,5 punts) i segones les de la Diputació de Castelló, amb 120 punts, mentre que el CA Safor Teika va obtindre 91,5 punts.

Respecte de les proves, en xiques van ser primeres Camila Estrebou (60 m.l.) i Silvia García-Gasulla (perxa), va quedar segona Júlia Estruch (1.000 m.l.) i van ser terceres Claudia Alriols (60 m.t.), així com l’equip de relleus 4×200, format per Camila Estrebou, Claudia Alriols, Mercé Vitoria i Júlia Estruch. L’equip femení el van completar Mercé Vitoria (500 m.l.), Salma Gueddar (2.000 m.l.), Claudia Vázquez (alçada), Paula Sevilla (llagada), Alejandra Blanes (triple salt), Irene Yupangui (pes) i Joana Aparisi en els 2.000 metres marxa.

Pel que fa als xics, va quedar primer Xavi Cabanilles en els 2.000 m.l.; va ser segon Joan Sastre en els 1.000 m.l. i van quedar tercers Hugo Arbona (perxa), Jorge Bañuls (llargada) i Jaume Estruch en pes. També van participar Miguel Cebrián (60 m.l.), Alejandro Todolí (500 m.l.), Laertes Peña (60 m.t.), Ferran Escrivà (triple salt), i Jacobo Ramírez, en els 2.000 m. marxa. El relleu masculí 4×200 va estar format per Laertes Peña, Fran Castelló, Xavi Martos i David Deusa.