El club va estar en el Triatló de Tavernes, en la Intertrail Solidària de Gandia i en la 10K de Beniparrell

A Tavernes hi hagué sis podis i a Gandia Marta Bertomeu va entrar segona en la modalitat de carrera, de 10 quilòmetres.
Participants del Safor en el Triatló de Tavernes.
Triatletes amb els trofeus.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar en diverses proves populars el passat cap de setmana. Diumenge es va celebrar el IV Triatló de la Platja de Tavernes, amb vora 250 participants. Va ser en distància sprint, per la qual cosa els triatletes havien de recórrer 750 metres de natació, 21 quilòmetres de ciclisme i 5 de carrera a peu.

El club va aconseguir sis podis amb Imanol Nogueroles (3r en Junior), David Ferrairó (2n en Veterans 2), Sergio Moreno (2n en Veterans 3), María Boscà (3a en Veteranes 1), Suni Perales (2a en Veteranes 2) i Charo Pérez, tercera en Veteranes 2. També hi van participar Óscar Pérez, Álvaro Nogueroles, Peter Temmerman, Rafael Tavallo, Manuel Metola i Amparo Villar.

Marta Bertomeu en el podi de la Intertrail Solidària de Gandia. / Foto: Àlex Oltra.
Cursa de Gandia. / Foto: Natxo Francés.

José Vicente Mocholí i Lluís Gisbert a la 10K de Beniparrell.

També diumenge Cáritas de Gandia va organitzar per primera vegada una cursa popular, la Intertrail Solidària, que va discórrer per la marjal. En la modalitat de carrera, amb una distància de 10 quilòmetres, Marta Bertomeu (CA Safor Teika) i Lucía Sosa van entrar juntes a meta amb un temps de 52:15:61, mentre que la primera dona va ser Aida Aparisi.

Finalment, José Vicente Mocholí i Lluís Gisbert completaren el diumenge la 10K Ciutat de Beniparrell, que arribava a la 23a edició.