El club va estar en la Cursa Popular a Bellreguard

El club ‘groguet’ va ser el més nombrós. La prova es va celebrar dissabte passat. Pilar Llopis va competir en la distància 'sprint' en el Campionat Europeu de Triatló Multiesport, que va tindre lloc a Bilbao.
Corredors del Safor a Bellreguard.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar dissabte passat en la Cursa Popular de Bellreguard, sobre una distància de 7.500 metres. Va ser el club més nombrós, amb 34 corredors ‘groguets’ en meta. Cal destacar Marina Camps, que va ser primera en la categoria júnior femení, amb un crono de 28:32.

Corredors del Safor i a la dreta Pilar Llopis a Bilbao.

D’altra banda, el cap de setmana passat es va celebrar a Bilbao el Campionat Europeu de Triatló Multiesport, una competició amb triatletes de diversos països, on Pilar Llopis, representant a Espanya, va ser la tretzena en el grup d’edat 45-49 AG Sprint, amb un crono de 1:34:38.