Els atletes de tecnificació comencen els entrenaments

Els esportistes ja es preparen amb els consells de sis monitors del club, per representar i defensar l'entitat ‘grogueta’ en les competicions de més nivell. Dilluns 12 de setembre començarà la resta d’alumnes de l’escola d'atletisme i triatló.

Grup de David Melo.

Els atletes de tecnificació del Club d’Atletisme Safor Teika van començar dilluns passat en la pista Toni Herreros de Gandia els seus entrenaments. El primer dia, després de les vacances, va ser sobretot de retrobaments i xarrades amb els respectius entrenadors sobre les perspectives per a la nova temporada. Les competicions començaran d’ací a un parell de mesos. De moment hi ha uns 80 atletes.

Estos grups són d’entrenaments específics, i al capdavant hi ha sis monitors; David Melo (velocitat i tanques), Pau Roig (fons, migfons i marxa), Andrés Denia (fons, migfons i obstacles), Miguel Ángel Soler (salt d’alçada), Iván Martínez (salts; triple, llargada i perxa), i Pepe Clavier en llançaments. Melo va explicar que estos atletes «són els que representen i defensen al club en les competicions de més nivell, entre elles les lligues nacionals, encara que també estem oberts a qui vulga provar l’atletisme».

Grup de Pau Roig.

D’altra banda, a València el club té un altre grup, a càrrec de José Miguel Barrios, que entrena en el velòdrom Lluís Puig, amb llançadors, perxistes i velocistes, i esta temporada com a novetat se’n crea un altre que entrenarà Nayade Luján, en la pista del riu Túria. I a Tavernes en continua un altre més, a les ordres de Bea Bosch.

Grup de Miguel Ángel Soler.

La resta d’alumnes de l’escola d’atletisme i de triatló començarà el dilluns dia 12, coincidint amb l’inici del curs escolar. La matrícula continua oberta per als que estiguen interessats a practicar atletisme, una disciplina que és la base de la resta dels esports, amb la metodologia en valors i no competitiva que caracteritza el CA Safor Teika.

Grup d’Iván Martínez.