Presència del CA Safor Teika en la Volta a Peu a Vilallonga

Una trentena de corredors ‘groguets’ va competir dissabte en la novena prova del circuit comarcal. Tres corredors del club van estar diumenge a la París-Versalles, a la capital de França.
Alguns corredors ‘groguets’ en l’arc d’eixida de Vilallonga.

El Club d’Atletisme Safor Teika va complir amb la XIII Volta a Peu a Vilallonga, novena prova puntuable del Circuit de Curses Populars de la Safor-Valldigna, que es va celebrar dissabte passat, amb una distància de 9.800 metres. Van competir un total de 33 corredors ‘groguets’. Va pujar al podi David Ferrairó, segon classificat en la categoria Veterans E, amb un crono de 40:05.

Uns altres corredors van estar diumenge en la París-Versalles, a la capital de França. Es tracta d’una prova clàssica de 16,2 km que ix de la Torre Eiffel i acaba en el Palau de Versalles, travessant el riu Sena i uns frondosos boscos. Per part del Safor van competir Manuel Martín de la Concepción, Jerónimo Sánchez i Alfredo Matoses. Els van acompanyar uns altres corredors que no són del club, però que també hi van participar: Felipe Fayos, Lidia Sales i Fernando Abalde.