El club va estar en la Mitja Marató de Madrid i en el 10K d’Eivissa

Carlos Ferrando va guanyar dissabte el 10K d’Eivissa, amb un crono de 34:38. Chimo Canet, Luis Valencia, Silvia Ortolà i Raúl Espinosa van completar diumenge la Mitja Marató de Madrid.
Carlos Ferrando en el primer calaix del 10K d’Eivissa.

El Club d’Atletisme Safor Teika va estar representat el passat cap de setmana en dues proves populars. D’una banda, diumenge es va celebrar la Mitja Marató de Madrid EDP Rock’n’Roll Running Series 2021, amb la participació de Chimo Canet (1:50:34), Luis Valencia (1:30:45), Silvia Ortolà (1:57:43) i Raúl Espinosa.

Eixida des del poliesportiu de Gandia, diumenge passat.

Corredors ‘groguets’ en la Mitja Marató de Madrid.

A més, Carlos Ferrando, coordinador de l’escola de triatló, va guanyar dissabte el 10K d’Eivissa, amb un crono de 34:38, a un ritme de 3:27 el quilòmetre.

D’altra banda, el Safor continua fent «comboi» i organitzant eixides per a córrer en grup cada setmana, obertes a socis i no socis, habitualment diumenges a les 8 del matí, amb inici al poliesportiu de Gandia i cap a la platja.