El club va estar en la Volta a Peu a Beniflà

La prova, on hi hagué una trentena de corredors ‘groguets’, es va celebrar diumenge passat. Gema Canet i José Vicente Mocholí van participar a la Runacap-V Carrera Solidària pel Càncer de Pulmó, a València.
Alguns dels corredors ‘groguets’ a Beniflà.

El Club d’Atletisme Safor Teika va participar diumenge passat amb una trentena de corredors en la VIII Volta a Peu a Beniflà, prova amb la qual es va reprendre el circuit comarcal, sobre una distància de 8.650 metres.

Gema Canet i José Vicente Mocholí a València.

Cal destacar les segones posicions de Lucía Granero, en la categoria de Veteranes A, amb 35:55, i de David Ferrairó en Veterans E, amb un temps de 33:56.

D’altra banda, també diumenge, José Vicente Mocholí i Gema Canet van estar a València en la Runacap-V Carrera Solidària pel Càncer de Pulmó. Va ser a l’antic llit del riu Túria amb una distància de 10 km.