El club va estar en proves populars de Múrcia, la Pobla Llarga i París

Adrián Tiberiu va competir en l'Ultra 90K Camino de la Cruz; Maria Boscà, Rafa Tavallo i Fernando Robles van estar en la marxa ciclista de la Pobla Llarga; i Neus Mas va guanyar en la seua categoria els 10 km de camp a través de Saint German en Laye.
Adrián Tiberiu a Múrcia.

Corredors populars del Club d’Atletisme Safor Teika van estar desplegats el passat cap de setmana en diversos punts d’Espanya, fins i tot de l’estranger. Dissabte Adrián Tiberiu va participar en l’Ultra 90K Camino de la Cruz. Es tracta d’una cursa a peu amb eixida des de Múrcia, passant per Molina de Segura i amb meta a Caravaca de la Creu. Es pot realitzar corrent, marxant, o caminant, en un temps màxim de 20 hores. Tiberiu va fer un temps de 13:27:18, el 18è en la seua categoria i el 164é en la classificació general.

Diumenge Maria Boscà, Rafa Tavallo i Fernando Robles acudiren a la VII Marxa Cicloesportiva de la Pobla Llarga, de 136 quilòmetres.

D’altra banda, Neus Mas va aprofitar un viatge a París per a competir dissabte en la Foulée Royale de St Germain en Laye, una prova de 10 km de camp a través, on va fer un crono de 45:04. Va guanyar en categoria «Màster 0 Femenina» i va quedar l’11 en la classificació general, de 440 participants.

Rafa Tavallo, Maria Boscà i Fernando Robles en la Pobla Llarga.