El club va reprendre el cross escolar després d’un any suspés per la pandèmia

El club va organitzar una jornada, amb totes les mesures de seguretat anticovid, on van participar 120 xiquets.
Alguns dels participants del CA Safor Teika en el cross escolar.

El passat dissabte, 1 de maig, al matí, va tindre lloc a la pista d’atletisme Toni Herreros de Gandia la primera jornada del tradicional cross escolar que organitza el CA Safor Teika. La competició es reprenia després de més d’un any de pandèmia, i estava dirigida a les categories benjamí (nascuts el 2012), aleví (2010-2011), infantil (2008-2009) i cadet (2006-2007), tant xics com xiques.

La participació no va ser molt alta, uns 120 xiquets, potser perquè encara hi ha una certa por a les carreres en grup. No obstant això, des del club animen els col·legis a participar en activitats extraescolars com esta, organitzades en la pista municipal, ja que s’aplica un estricte protocol anticovid i els monitors vetllen pel correcte compliment de les mesures sanitàries. A més del Safor Teika, hi hagué xiquets del CA La Valldigna, CE Corriol Oliva, CC El Garbí, CA Real de Gandia i CEIP Gregori Mayans.

Els guanyadors de les respectives curses van ser els següents: en cadet Mara Rolli i Pau Torres, tots dos del CA La Valldigna; en infantil Andrea Escrivà i Naoufel Boukhanfra, tots dos del CE Corriol Oliva, en aleví Àngels Ferrando (CA La Valldigna) i Pedro Pérez (CA Safor Teika), i en benjamí Alejandra Savall (CA Real de Gandia) i Feliu Gregori, del CE Corriol Oliva.

Este dissabte, 8 de maig, al matí, el club organitza una altra jornada d’atletisme escolar per a xiquets de les categories benjamí, aleví i infantil. Els benjamins faran un triatló composat per pes, llargada i 500 m.l. Es permetrà l’entrada de públic, però només un acompanyant per xiquet, que haurà d’abandonar la pista quan acabe la prova.