Xavi Cabanilles continua imbatible entre els infantils del triatló escolar autonòmic

El gandià va guanyar la seua carrera en la prova que va tenir lloc dissabte passat a Bétera. El club va presentar a sis joves triatletes. Dissabte un grup de corredors populars va pujar al castell de Bairen des del poliesportiu.
Participants en el triatló escolar de Bétera.

Dissabte passat es va disputar el Triatló Escolar de Bétera, dins dels Jocs Esportius Vialterra, on participaren sis joves de la escola del CA Safor Teika. La bassa de la Comunitat de Regants es va convertir en epicentre de la competició, per a les categories juvenil, cadet i infantil, en tractar-se de la fase autonòmica.

Podi infantil a Bétera, amb Xavi Cabanilles.

Per part del Safor cal destacar la victòria de Xavi Cabanilles en categoria infantil, amb 17.17 (0.3 km de natació, 4,5 km de ciclisme i 1 km de cursa), la bona carrera de Joan Sastre, que va acabar en la desena posició, i Marina Camps, que va ser cinquena entre les juvenils. També van competir les cadets Erun Espinosa i Raquel Matoses, i la infantil Yael Espinosa.

La propera competició serà el 15 de maig a Puçol, classificatori per als Campionats d’Espanya per a les categoria cadet i juvenil, i dins de la fase autonòmica i provincial.

D’altra banda, diumenge passat un grup de corredors populars del club va fer una pujada al castell de Bairen, a Gandia, des del poliesportiu. El paratge ha vist incrementat els seus visitants després que l’Ajuntament invertira en la creació d’un parc arqueològic divulgatiu i la restauració de part de les muralles.

Grup de corredors populars del club al castell de Bairen.