Gandia acull este dissabte el Campionat Autonòmic Absolut de Clubs

L'entitat 'grogueta' organitza el campionat i presenta dos equips, un masculí i un altre femení. Al matí el club també celebra una jornada escolar, amb aforament restringit. Uns altres atletes estaran dissabte al matí en el provincial cadet per equips, a Torrent, i diumenge en un control de marques, a Gandia.
Pista d’atletisme Toni Herreros, Gandia.

El Club d’Atletisme Safor Teika organitza este dissabte a la vesprada la Final A del Campionat Autonòmic Absolut de Clubs, en la pista Toni Herreros de Gandia. Esta competició es desenvoluparà a porta tancada. L’aforament màxim serà de 300 persones, que es reserva per a atletes i tècnics dels clubs participants. La pista es dividirà en segments i cada club tindrà una zona assignada, on s’haurà de mantindre la distància social.

El club presentarà a dos equips, un masculí i un altre de femení. En xics, el CA Safor Teika s’enfrontarà a set equips més: Playas de Castelló, Fent Camí Mislata, CA Els Sitges, CA Gandia, CA Elche Decatlón, CA Torrent i València Club d’Atletisme. En xiques, a més del Safor, competiran set clubs més: Playas de Castelló, València Club d’Atletisme, CA Silla, CA Torrent, CA Sprint Montcada, Atletisme Diànium i CA Vila-real.

L’equip femení inscrit del Safor estarà format per: Carla Pons, María Evangelista, Almudena de Quero, Andrea Calabria i Alexia Pedrós (100 m.l.), Binta Kelle (200 m.l.), María Martínez (400 m.l.), Mónica Pascual (800 m.l.), Neus Mas (1.500 m.l.), Marian Ruiz (3.000 m.l.), Pilar Vázquez (3.000 m.obst.), Alba Ortega (100 m.t.), Noelia Faus (400 mv), Nayara Vila (llargada), Claudia Martínez (triple), Sofia Rchi (alçada), Irene Escrivà (perxa), Joana Escrivà (pes), Aina Olaso (javelina), Nerea Almiñana (martell), Marta Alonso (disc), Ángela Casanova (5 km marxa). L’equip 4×100 estarà format per Andrea Calabria, Maria Evangelista, Binta Kelle, Carla Pons i Almudena de Quero (reserva), i el 4×400 per Neus Sansaloni, Alexia Pedrós, Sofia Rchi, Lisaura Aguilera i Noelia Faus com a reserva.

Per la seua banda, l’equip masculí estarà format per: Daniel Lusilla, Bernat Pérez, Ausias Roch, Trinitario Pons, Jordi Atienza i Salva Gómez, (100 m.l.), José Giner (200 m.l.), Víctor García (400 ml), Guillem Tapia (800 m.l.), Sergio Argul (1.500 ml), Gero Estarlich (3.000 m.l.), Abdelhafid Said (3.000 m.obst), Mario Rico (100 m.t.), Iván Duarte (llargada), Yago de la Fuente (triple), Raúl Bellón (alçada), Víctor Leca (perxa), Rubén Mayor (pes), Borja Climent (javelina), Arturo Climent (martell), Dian Iskrenov (disc), Antonio Ferrer (5 km marxa). L’equip 4×100 estarà format per Jordi Atienza, Trinitario Pons, Ausiàs Roch, Salva Gómez i Bernat Pérez (reserva), i el 4×400 per Víctor García, Josuer Rosero, Guillem Tapia, Jorge Boscà i Víctor Leca com a reserva.

A més, dissabte al matí el club també organitzarà una jornada d’atletisme escolar per a xiquets de les categories benjamí, aleví i infantil. Els benjamins faran un triatló composat per pes, llargada i 500 m.l. Es permetrà l’entrada de públic, però només un acompanyant per xiquet, que haurà d’abandonar la pista quan este acabe la prova. Uns altres atletes ‘groguets’ estaran, també dissabte, a Torrent, en el Campionat Provincial Sub16 (Cadet) per Equips. I diumenge a Gandia acudiran a un control provincial de marques.