El club viatja al Campionat d’Espanya Cadet amb set atletes

Competiran Xavi Cabanilles, Jacobo Ramírez, Hugo Arbona, Carlos Fernández, José Marín, Lluna Villar i Daniela García. La prova es disputa este cap de setmana a La Nucia.
Xavi Cabanilles.

Un total de set atletes del Club d’Atletisme Safor Teika, joves nascuts en 2008 i 2009, participen este cap de setmana en el Campionat d’Espanya Sub16 (Cadet) Individual a l’Aire Lliure, que es disputa a l’estadi olímpic Camilo Cano de La Nucia. Xavi Cabanilles parteix com el primer dels inscrits en els 3.000 metres llisos. És el tercer plusmarquista espanyol d’este any, amb rècord d’Espanya (8.27.36) aconseguit a principis de maig a Gandia.

Jacobo Ramírez és el quart inscrit en la prova dels 1.500 metres obstacles. Uns altres són Hugo Arbona en perxa, Carlos Fernández (llargada i quart en triple salt), José Marín (5.000 metres marxa), Lluna Villar (3.000 metres llisos) i Daniela García que ho farà en els 1.500 metres obstacles.

Pel que fa als horaris, dissabte a la vesprada competiran Carlos Fernández (18.15 h), Hugo Arbona (19.15 h), Jacobo Ramírez (21.15 h), i Daniela García (21.25 h). Diumenge al matí participaran José Marín (10.10 h) i de nou Fernández, però en llargada (11.30 h), i a la vesprada Xavi Cabanilles (20 h) i Lluna Villar, a les 20.15 h.

Els seus entrenadors són Teo Rodríguez, Pau Roig, Carlos Ferrando, Andrés Dénia i Pepe Clavier. Llevat de Carlos Fernández, que s’entrena a Mutxamel, tots els atletes són de Gandia.

La competició es podrà seguir en directe per internet en el canal “streaming” de la RFEA. També es podran seguir els resultats més destacats al compte de Twitter @atletismoRFEA baix l’etiqueta #CEatletismoSub16.