Tres medalles en els autonòmics infantil i juvenil a l’aire lliure
En l'infantil va ser or Àngels Ferrando i en el juvenil va ser plata Mark Van Zomeren i bronze Iris Estruch. Les proves es van disputar dissabte a La Nucia i a Castelló.
El Club d’Atletisme Safor Teika va participar dissabte passat en els Campionats Autonòmics Individuals Sub14 (Infantil) i Sub18 (juvenil) a l’aire lliure, disputats a La Nucia i a Castelló, respectivament. En el juvenil es van aconseguir dues medalles, una de bronze i una altra de plata, i en l’infantil una més, d’or.
En l’infantil va ser or Àngels Ferrando en els 3.000 metres llisos, amb 11:19.74. També hi participaren: Hugo Molina (80 m.l. i alçada), Rubén Escrivà (500 m.l.), Pau Blasco (3.000 m.l.), Àlex Prats (220 m.t.), Mario de los Santos Juanes (220 m.t.), Antoni Cuñat (1.000 metres obstacles), Joan Prats (triple salt), i Carla Mascarell en pes i martell.
D’altra banda, en el juvenil es va penjar la plata Mark Van Zomeren en triple salt amb 12.11 metres, mentre que Iris Estruch va ser bronze als 400 metres llisos amb 59.12.
També van competir: José Safón, Marco Arjona i Camila Estrebou (100 m.l.), Joan Gil Vicedo (200 m.l.), Salvador Escrivà (400 m.l.), Marc Carbonell (800 m.l.), Javier Dolera i Lola Cuñat (disc), Elena Martínez (100 metres tanques), Iris Estruch (400 metres tanques), Silvia García-Gasulla (perxa), Mireia Pérez (llargada) i Nerea Valera en javelina.