Els alevins obriren les competicions d’hivern del CA Safor Teika

Una desena de joves va estar diumenge en un campionat provincial per equips a València, a l'estadi del Túria. Andreu Morant va quedar cinquè en llargada en el Campionat d'Espanya Màster, a Oviedo. Trenta corredors ‘groguets’ participaran este diumenge en la Marató de València Trinidad Alfonso EDP.
Grup d’alevins a València amb els entrenadors Miguel Ángel Soler, Sergio Palomino i Trinitario Pons.

El Club d’Atletisme Safor Teika va obrir diumenge passat les competicions d’hivern a València, a l’estadi del Túria, amb un combinat femení Sub12 (Aleví), que va competir al Campionat Provincial per Equips, dins dels Jocs Esportius de la C. Valenciana. Les xiques acabaren en sisena posició. Es tracta d’Inés del Río, Nerea Escrivà, Joaquina Ponzinibbio, Alejandra Savall, Lía Abad, Alejandra Borràs, María Giménez, y Catalina Durán. També van competir Hugo Borràs i Hugo Vela, tot i que el club no va poder formar un equip masculí. Els van acompanyar els entrenadors Miguel Ángel Soler, Sergio Palomino i Trinitario Pons.

A més, Andreu Morant va estar en el XXXII Campionat d’Espanya Màster en Pista Coberta, disputat a Orense, on va quedar cinquè en salt de llargada M60 amb 4.35 metres.

Dissabte passat es va celebrar a Gandia un control de marques per a les categories Sub14 (Infantil) i Sub16 (Cadet) amb la participació de 50 joves ‘groguets’. I atletes de l’escola de tecnificació del club continuen assistint a les concentracions que convoca la FACV els caps de setmana, com la de dissabte passat a Castelló amb el càntabre Ramon Torralbo, entrenador de la millor atleta espanyola de tots els temps, Ruth Beitia.

D’altra banda, la secció de corredors populars ja ultima els detalls per a la marató de València, este diumenge, on estan inscrits una trentena de socis. Com és habitual el club els facilitarà el desplaçament amb autobús a la capital, i divendres hi haurà un sopar, conegut col·loquialment com a “sopar de la pasta”, en un restaurant de la platja de Gandia, per a lliurar-los els dorsals.

Concentració de tecnificació a Castelló.