Els xics queden campions i les xiques terceres en el provincial absolut per equips

Per tercer any consecutiu els xics són els millors de la província. La prova es va celebrar dissabte passat a Torrent. Yago de la Fuente en triple salt i Iván Duarte en llargada aconsegueixen sengles mínimes per al Campionat d'Espanya Promesa en pista coberta.
Part dels atletes i entrenadors dissabte passat a Torrent.

Els xics del Club d’Atletisme Safor Teika es van proclamar campions i les xiques van ser terceres en el Campionat Provincial Absolut per Clubs en Pista Coberta celebrat dissabte passat a Torrent. En categoria masculina van ser segons el València Club d’Atletisme i tercers el CA Torrent. En dones van completar el podi el València CA, que va ser primer, i al CA Torrent en segona posició, però igualats a punts amb el Safor.

D’altra banda, cal destacar les marques mínimes de Yago de la Fuente en triple salt, amb 14,47 m., i la d’Iván Duarte en llargada, amb 7.05 m., totes dues per al Campionat d’Espanya Sub23 (Promesa) en Pista Coberta a celebrar en Salamanca els dies 19 y 20 de febrer.

Els xics fa tres anys consecutius que guanyen esta mateixa competició. Van ser primers en les seues proves David Concejo (200 m.l.), Borja Ortega (1.500 m.l.), Félix Pont (3.000 ml), Raúl Bellón (alçada), Víctor Moratalla (perxa), Iván Duarte (llargada), Yago de la Fuente (triple salt), Rubén Mayor (pes), i l’equip de relleus 4×400, format per Alejandro Martínez, Jhossue Richards Manaca, Joaquim Piqueres, i Jorge Boscà. Van ser tercers Adrián Paños (400 m.l.) i Víctor Leca (60 m.t.). També hi van participar Álvaro Reolid (60 m.l.), Víctor Leca (60 m.l.), Luis Boscà (200 m.l.), Salvador Escrivà (200 m.l.), Angelo Aguilera (400 m.l.), Juan Antonio Pérez Huerta (800 m.l.) i Alberto Fajardo (800 m.l.).

Pel que fa a les xiques, al principi quedaren segones però l’eliminació de l’Atletisme Els Sitges va canviar la baremació de punts i van passar a la tercera posició. Van ser primeres Mónica Pascual (800 m.l.), Belén Sospedra (60 m.v.) i Sofia Rchi en alçada. Van quedar segones Binta Kelle Watt (60 m.l.) i Laura Sanchis en llargada. Van ser terceres Iris Estruch (400 m.l.), Rocío Calabuig (1.500 m.l.), Empar Vizcaíno (3.000 m.l.), Silvia García-Gasulla (perxa), Miriam Vercher (triple salt), Joana Escrivà (pes); i l’equip 4×400 format per Lisaura Aguilera, Iris Polo, Rocío Calabuig i Alexia Pedrós.

També hi van participar Elena Cruceta (60 m.l.), Andrea Calabria (60 m.l. i 200 m.l.), Rosa Castellano (60 m.l.), Sara Gregori (200 m.l.), Rosa Castellà (200 m.l.) i Iris Polo (40 m.l.)